20 Ocak 2012 Cuma

Dirsekteki eklem çıkığı..Perişan bir akşamüstü..

Saat 16.00 suları..
Vize' den sahadan dönüyorum..Annem aradı..
Çorlu' ya 10 dakka mesafedeyim.. Sicim gibi bir yağmur..

Alp' in kolu incinmiş, ağlıyor.. Sesini duyuyorum bebeğimin.. Efendi efendi ağlıyor böyle..O kadar ince, o kadar kibar bir ağlama yok.. Kulağımdan beynime ordan kalbimin ta içine iniyor incecik bir sızı..Ateş gibi.. Alkol gibi yakıyor geçtiği her yeri..

Hemen eve gidiyorum.. Asansör bozuk..yorgunum..Ama en kötüsü sızı nefesimi kesiyor..4 kat değil sanki 12 kat çıkıyorum..

İncecik kibarca ağlıyor hala..Koluna dokunuyorum..Kolu yerinde..Ama dirsek??? Orda sorun var üstelik çok acıyor.. Dirsekte bir çıkık var o kesin ama elimi tutabiliyor sıkmasa da parmaklarıyla tutabiliyor.. Bu iyi..

Babamızı arıyoruz ve hemen hazırlanıp hastaneye..

Doktor kolundan tutup çocuğu asla kaldırmamamız, bu şekilde kucağımıza almamamız gerektiğini söylüyor.. Ağlıyorum..Çünkü çok küçük..Bilmiyorum.. Bilemiyoruz.. Nasıl davranacağımızı Alp' e .. ve bu şekilde deneyip yaşamak hepimize acı veriyor..

Çok üzgünüm..

Doktor çıkan eklemi yerine koydu.. Öyle çığlık çığlığa bir ağlama yok Alp' te.. Oğlum katı canlı hem de çok.. Çok dayanıklı.. Sadece doktor dediği için eklemi yerine koyduğunu anlıyoruz..

Ve doğru röntgen odasına gidiyoruz.. Alp düzeldi bile daha doktorun odasından çıkar çıkmaz..Röntgeni çeken teknisyen; bir şey yok sanırım çünkü çok iyi vuruyor bile dedi:D Doktor yerine koyunca hemen rahatladı tabi bebeğim.. Ağrısı da geçti..

Röntgenden sonra tekrar doktora gittik ve doktordan bir güzel uyarı aldık; bir daha yapmamız gerektiği konusunda..

11 kilo kuzum..Biraz ağır..Yaşıtlarına göre 3 kilo fazla, 6 cm uzun.. Kolundan, elinden çekilmeyecek kadar ağır ve hassas eklemler ve onlardan daha hassas kas ve dokulara sahip.. O bir bebek..

Ne kadar yürümeye can atsa, yatmak istemese de o daha bebek..
Koca bir bebek hem de :D

Umarım bir daha böyle bir şey yaşamayız.. Alp ile bize çok geçmiş olsun..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder